ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Το καλαθι σας

ΤΗΛ.ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 2693 025 419, 6940 665 344 – Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 π.μ - 17:00 μ.μ | Σάββατο 09:00 π.μ. - 15:00 μ.μ.

Επιστροφές - Αλλαγές

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρίας στην Ελλάδα μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στην περίπτωση που ο πελάτης δε μείνει ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε στο ηλεκτρονικό κατάστημα, έχει το δικαίωμα αλλάγης των προϊόντων για οποιοδήποτε λόγο και με τον τρόπο με τον οποίο έλαβε την παραγγελία του. Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ήμερα παραλαβής της παραγγελίας σας.

Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει την Εταιρία μόνο για λάθη δικής της υπαιτιότητας. Λάθη που έγιναν από τον πελάτη καταναλωτή επιβαρύνουν τον ίδιο .

Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή είναι απαραίτητο το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με την αρχική του συσκευασία. (συμπεριλαμβανομένων των όλων εντύπων που το συνοδεύουν). Τονίζετε στο σημείο αυτό, ότι έπειτα από τον προαναφερόμενο έλεγχο και μόνο τότε, η Εταιρία θα είναι σε θέση να κρίνει αν θα κάνει δεκτή την επιστροφή του προϊόντος και ενημερώνοντας τον πελάτη θα διευθετούν τις σχετικές ενέργειες και διαδικασίες, όπως περιγράφονται ακολούθως.

Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας είναι προτιμότερο να επικοινωνείτε με την Εταιρία καθώς και να αποστέλλετε τα δελτία παραλαβής και λιανικής πώλησης μαζί με το εμπόρευμα το οποίο επιστρέφετε.

Ωστόσο στην περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης επιλέξει ως μέθοδο παραγγελίας την τηλεφωνική κράτηση με κατάθεση προκαταβολής η οποία αντιστοιχεί το 50% της τιμής του προϊόντος, το προϊόν δεσμεύεται για 30 ημέρες, ενώ αν δε γίνει κατάθεση προκαταβολής, η δέσμευση του προϊόντος ισχύει για 3 ημέρες. Αν όμως μετά την πάροδο του εκάστοτε διαστήματος, όπως περιγράφηκε ανωτέρω, ο πελάτης δεν έχει παραλάβει το συγκεκριμένο προϊόν, τότε αυτό αποδεσμεύεται χωρίς να του επιστραφεί η προκαταβολή.

Ο πελάτης έχει επιπλέον το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία, οποιαδήποτε στιγμή, προτού αυτή αποσταλεί. Στην περίπτωση, πλην της αντικαταβολής, που η πληρωμή έχει γίνει με χρέωση πιστωτική ή χρεωστικής κάρτας ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με τον ίδιο τρόπο. Δίδεται, επιπλέον, η δυνατότητα στους πελάτες μας η επιλογή να διατηρήσουν την πίστωση στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χωρίς να τους επιστραφεί το σχετικό ποσό.

Στην περίπτωση αυτή η χρήση της πίστωσης αυτής από τον πελάτη πρέπει να γίνει εντός 3 μηνών, διαφορετικά με το πέρας του τριμήνου αυτή χάνεται. Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage